شنبه ۱۵ اردیبهشت ۰۳

مشاوره آنلاين روانشناسي

۳ بازديد

مشاوره آنلاين روانشناسي   

همه ما گاهي در زندگي به مشكلاتي بر ميخوريم كه تاثير مستقيم برروي افكار، كارهاي روزانه و همينطور روابط دوستانه و اجتماعي  يمان دارد كه در اين هنگام نبايد از كنار مشكلات زندگيمان رد شويم بلكه بايد با استفاده از يك راه حلي درست به فكر بر طرف كردن آن باشيم . حال ما به تنهايي قدرت تصميم گيري و حل كردن بسياري از مشكلات به وجود آمده را نداريم و بايد از فردي كه در اين زمينه تخصص دارد كمك بگيريم كه روانشناسان ميتوانند مارا راهنمايي كنند .

 -مشاوره روانشناسي : روانشناس كسي است كه در اين زمينه تخصص دارد و با آگاهي و دانشي كه در اين باره دارد ميتواند به  ما كمك كند . او با بررسي اختلالات رفتاري  و شخصيتي ما و همينطور تحليل مشكل پيش آمده با صبوري كامل  به ما كمك و راهنمايي  ميكند تا  با طي كردن جلساتي متعدد و شيوه اي درست آن  را حل كنيم .

رابطه بين فرد بيمار با روانشناس مبتني بر اعتماد است و ما ميتوانيم با خيال راحت تمام مشكل به وجود آمده را بازگو كنيم .

 -چه زماني بايد به يك روانشناس مراجعه كنيم ؟

اشخاص به دلايل گوناگوني ميتوانند به مشاوره  مراجعه كنند و حتما آن دليل ايجاد يك  مشكل نيست بلكه در خيلي از مواقع  افكار و روان خودمان دچار فشار روحي است  براي مثال  خيلي از اوقات ما هدف مشخصي در زندگيمان نداريم و نميتوانيم تصميم درستي براي آ/يندمان داشته باشيم ، يا اعتماد به نفس كافي درخيلي مواقع نداريم و يا براي بهبود روش زندگي و ... مراجعه ميكنيم . پس هر زماني و در هر شرايطي كه احساس نياز كرديم كه مشكلاتمان را به يك نفر بازگو كنيم و روان و اعصاب ما تحت فشار بود ميتوانيم به سراغ روانشناسان برويم .  

 -خصوصيات يك روانشناس خوب :

يك روانشناس خوب  ،به ما نصيحت نمي كند بلكه با درك شرايط و موقعيت، به ما پيشنهاد ميدهد ، از هيچ حرف هاي ما تعجب نميكند و ما را سرزنش نميكند، صبور است و در مرحله اول مارا راهنمايي ميكند در مرحله دوم مشاوره ميدهد و در مرحله سوم روان درماني ميكند و مشكل پيش آمده را با ايجاد راه حل برطرف ميكند .

خوشبختانه با پيشرفت  تكنوولوژي ، انواع مختلفي از مشاوره قابل استفاده است . با مشاوره آنلاين به راحتي بدون هدر دادن زمان مي توانيد در هر كجا كه هستيد در سريع ترين زمان ممكن ، با روانشناسان گفت و گو كنيد .

براي دريافت مشاوره آنلاين روانشناسي مي توانيد به سايت atrinadoctor.com/مراجعه فرماييد .

 

 

 

 

 

20 ترفند ساده روانشناسی

ما مجموعه ای عالی از 20 ترفند و نکات روانشناختی را که در شرایط مختلف زندگی روزمره مفید خواهند بود، برای شما جمع آوری کرده ایم. عالی نیست؟ امیدواریم بتوانید بلافاصله آزمایش آنها را شروع کنید. 20 ترفند برتر روانشناسی ما عبارتند از:بهترین روانپزشکان تهران

20- از دیگران اطلاعات بگیرید

اگر دوستی دارید که می خواهید با شما درد دل کند، احساس خود را به شما بگوید، یا حتی اطلاعات ساده ای به شما بدهد. این ترفند روش مناسبی برای به دست آوردن اطلاعات کامل از او خواهد بود.

از او سؤالی بپرسید، و اگر جواب کاملی نداد، یا احساس کردید چیزی را پنهان کرده، تماس چشمی خود را با او حفظ کنید و برای چند ثانیه ساکت بمانید.

همه نکات جالب روانشناسی اینجاست

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در رویا بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.